7 december 2012

SOAPRISE !

Ik vond een hele leuke tutorial voor een wel heel aparte giftcard op deze blog en wilde die natuurlijk ook maken. 
Van Yvon kocht ik een leuke set stempeltjes. 
Omdat ik haar een doos vloppen gaf, die op mijn werk toch maar werden weggegooid, kreeg ik er een inktpad bij. 
 Redenen genoeg om aan de slag te gaan.
Als stempeltje koos ik voor de kat en muis in bad. 
En nu moest ik ook voor de eerste keer kleuren. Niet simpel, hoor. Ben wel even gaan googlen en heb hulp ingeroepen van mensen die de techniek beheersen. 
Bij de bubbels hoort zeep, dus stopte ik een klein stukje zeep in de kaart, met als opschriftje SOAPRISE, dichterlijke vrijheid ;-)


Omdat de foto's op Yvon haar blog veel mooier zijn, "leen" ik die ook even.  Vindt ze vast niet erg.



Ze vond het vlopje ook leuk !

8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke en lieve kaart!! En het kleuren is je heel goed gelukt!! Ik zou er helemaal vrolijk van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wat een leuke uitwerking!
    super ik had zelf nog niet gedacht aan een zeepje om erin te doen!
    ik ben even sprakeloos ervan zeg..waaaawie

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje en wat een leuk idee, schitterend en dat kleuren moet je zeker vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk zeg! Ziet er super uit en niet al te moeilijk te maken volgens mij? Altijd leuk met een verjaardag met wat centjes erin.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk zeg! en wat een goed idee om er ook een zeepje bij te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enorm leuk en wat origineel die soaprise!!! en je kleurprestaties, na jaren kleur ik nog niet zo mooi dan jij hoor!! super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoor, als dat de eerste keer is dat je inkleurde: erg sjiek gedaan. De kaart is ook een heel leuk idee!!
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel origineel...en wat super ingekleurd,Hilde!!! Erg mooi hoor! Liefs, Irm

    BeantwoordenVerwijderen