21 augustus 2012

Baasje jarig

Ik dacht : "Laat me nu toch ook eens een kaartje maken voor mijn baas die binnenkort jarig is."

M'n enthousiaste collega's hebben op het kaartje hun wensen geschreven en dit is het resultaat.

Een heel eenvoudig kaartje met als thema "reizen", want daar houdt hij van.  Gewoon alle stempels die ik kon vinden die ook maar iets met reizen te maken hebben door elkaar gestempeld.

Een zelfgemaakt vlagje met Engelse designs en kleuren.
Onderaan rechts een zelfgemaakt embellisment met zand.  De achtergrond is een fotootje met een kameel in de woestijn, dan het strandzand van één of ander exotisch eiland dat we ooit bezochten, een micaatje en een randje gestanst uit papier van een afgedankte atlas.


Voor de achterkant gebruikte ik papier van Action ;-) en zo kan het kaartje toch mooi rechtstaan.

En nu maar hopen dat hij het leuk vindt.


8 opmerkingen:

  1. Oh Hilde, wat een superleuk kaartje heb je gemaakt. Al die stempels, echt top! En dat zelfgemaakte embellie met zand spant de kroon. Als je baas dat niet leuk vindt, dan weet ik het ook niet meer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een leuk kaartje!! Heb je dat allemaal gestempeld, 't lijkt net heel duur dessinpapier;-)
    Heel gaaf! Je baasczal er zeker blij mee zijn!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje! ik ga je blog volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart zeg.
    Ik ga even verder op je blog neuzen.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje met leuke details. Je baas zal er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg dit, t is net een duur dessin papiertje zo!
    mooie details je baas mag wel super blij zijn met jou!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hilde,
    Leuk dat je even langs bent geweest!
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Ik herken al die spullen die hebt gebruikt! Ik heb ze nl ook in mijn bezit! Was hier toen een actie bij Boekenvoordeel!Vond je baas 'm leuk trouwens! Super hè dat alles het weer doet! ;) Groetjes uit een heel winderig Zeeland!Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje
    is dat gaaf met die stempels
    ik ga je volgen

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen